К-ть повідомлень : 333 Age : 68 Звідки : Україна Job/hobbies : філософія Humor : звичайний Registration date : 28.03.2013
Тема: Цілісна динаміка Вт Лип 23 2013, 16:54
Уявлення про абсолютну цілісну динаміку (тотальну ландшафтність світу) надає цілісна локальна динаміка з тотальними моментами ландшафтності (формо-змістовної динаміки) у локальному, відображена в ландшафтній моделі світу. Ландшафтна модель різниться з системною (далі системно-технічною) моделлю цілісної динаміки.
У системно-технічній моделі, система знаходиться в середовищі, її компоненти (підсистеми, елементи, … стани) знаходяться у системі, притаманні їй. Залежно від застосування моделі у «середовищі», «система» отримує те, чи інше визначення. Особливе системи - вона «більше за просту сукупність складових». У ґенезі моделі потреба у технічному ( https://socys.forum2x2.ru/t96-topic#504 ). Звідти і назва (системно-технічна модель). Тобто поняття «система» вже пов’язане «технічною печаткою» з поняттям «середовище», а інша «начинка» поняття (без «середовища»), навряд чи буде плідною. Стосовно світу, «світ як середовище для систем», та «світ як система у якомусь середовищі» - вже не влаштовує людство, водночас «система» залишається надійним «підручним» (технічним) засобом.
У ґенезі ландшафтної моделі – загальнолюдська потреба в осягненні єдності світу особистістю, а у якості «підручного» засобу, зараз, модель придатна лише у певні філософські моменти.
Безландшафтність в локальності. Поняття «місце» Локальне – місцеве, бо існує завдяки певній місцевій функції у ландшафтності світу (формо-змістовній динаміці світу), де «місце» невід’ємне від «моменту» в місце-моменті. Можливість (в ландшафтній моделі) означити поняття «місце» з’являється тоді, коли концептуальна функція (вимушено, чи бажано) «не впливає» на сталість місцевої функції, і певна місцева функція стало «повторюється». Тобто концептуальна функція оновлює «лише моменти» («час плине у місці»). Отримана, таким чином, локальність дає нагоду казати про безландшафтність та фрагментарність у світі, як локальні явища.
Василь Васьківський адмiнiстратор
К-ть повідомлень : 618 Звідки : Софія Registration date : 21.01.2008
Тема: Re: Цілісна динаміка Вт Лип 23 2013, 22:24
carma_ пише:
Безландшафтність в локальності. Поняття «місце» Локальне – місцеве, бо існує завдяки певній місцевій функції у ландшафтності світу (формо-змістовній динаміці світу), де «місце» невід’ємне від «моменту» в місце-моменті. Можливість (в ландшафтній моделі) означити поняття «місце» з’являється тоді, коли концептуальна функція (вимушено, чи бажано) «не впливає» на сталість місцевої функції, і певна місцева функція стало «повторюється». Тобто концептуальна функція оновлює «лише моменти» («час плине у місці»). Отримана, таким чином, локальність дає нагоду казати про безландшафтність та фрагментарність у світі, як локальні явища.
Я, нажаль, майже нічого не зрозумів у цьому абзаці. Поясніть, будь ласка, про що й для чого тут йдеться?
carma_
К-ть повідомлень : 333 Age : 68 Звідки : Україна Job/hobbies : філософія Humor : звичайний Registration date : 28.03.2013
Тема: Re: Цілісна динаміка Чт Лип 25 2013, 08:38
Про що, на що, та нащо про «що»
Василь Васьківський пише:
Поясніть, будь ласка, про що й для чого тут йдеться?
У ландшафтній моделі цілісної динаміки, звичні для людей сталі «речі» подаються як динамічне «повторення», як певна часткова сталість множинності того, що присутнє частково.
Пан Василь каже: «Світ людини - абстракція». Так! Але абстракція при іншому абстрагуванні, відмінному від попереднього. Абстрагуючи від «частин» (динамічних образів) континуального світу, людина залишається у світі, а будь-яка система, чи модель залишається технічним засобом, та дискретним представленням континуального. Образ (динамічний образ) в моделі – будь-яка «частина цілого світу» . Представлення «світ як образ (ландшафт)» - картинне. За тим «як» стоїть не так, бо картинне представлення – лише «навчальний» зв'язок, зокрема з попереднім абстрагуванням.
«Зупиняючи» образ, завдяки техніко-технологічному засобу, людина «бачить» часткове представлення, у ньому, інших «атомів світу» (образів світу). Природне для людини повторення місце-моменту цілісної динаміки, посилене технікою, надало можливість різнити функціональність інших образі, що частково присутні в «зупиненому» образі,
-«де «місце» невід’ємне від «моменту» в місце-моменті. Можливість (в ландшафтній моделі) означити поняття «місце» з’являється тоді, коли концептуальна функція (вимушено, чи бажано) «не впливає» на сталість місцевої функції, і певна місцева функція стало «повторюється». Тобто концептуальна функція оновлює «лише моменти» («час плине у місці»). »-
Природно і техніко-технологічно, людина «утримує» часткове повторення певної сталості в ландшафтності світу – існує, осягаючи світ, його ландшафтність, «добрі» та «злі» моменти ( https://socys.forum2x2.ru/t96-topic#504 ) власного існування в ландшафтності світу. Зокрема осягаючи «безландшафтність» - локальний прояв «утримання» ландшафтності світу, та інший локальний прояв – фрагментарність, намагаючись діяти з любов’ю.
Василь Васьківський адмiнiстратор
К-ть повідомлень : 618 Звідки : Софія Registration date : 21.01.2008
Тема: Re: Цілісна динаміка Чт Лип 25 2013, 13:39
Дякую! Я зрозумів наступне: Ви розглядаєте динаміку світу речей, для чого й потрібне створення тих образів! А як до цієї динаміки підключити самореалізацію особистостей? Знаєте, що для мене це є пріоритетною темою.
carma_
К-ть повідомлень : 333 Age : 68 Звідки : Україна Job/hobbies : філософія Humor : звичайний Registration date : 28.03.2013
Тема: Re: Цілісна динаміка Пт Лип 26 2013, 04:09
Дякую за порозуміння! «Підключення», про яке йдеться, на перший погляд – справа «косметична», чи технічна, але можливо зажадає не лише моїх особистих зусиль.
Насправді, питання непросте, бо йдеться про одвічне, тому не завжди помітне, запрошення прийняти участь у творінні, що не припинялося («Створімо людину за образом Нашим, за подобою Нашою, …»).
Василь Васьківський адмiнiстратор
К-ть повідомлень : 618 Звідки : Софія Registration date : 21.01.2008
Тема: Re: Цілісна динаміка Вт Серп 13 2013, 20:13
Крім того, Ваша модель динаміки світу речей зовсім не враховує його фізичної еволюції, а також не описує еволюції людських знань, яка є наслідком реалізації людьми творчого потенціалу моментів натхнення.
carma_
К-ть повідомлень : 333 Age : 68 Звідки : Україна Job/hobbies : філософія Humor : звичайний Registration date : 28.03.2013
Тема: Re: Цілісна динаміка Пт Жовт 04 2013, 13:28
Василь Васьківський пише:
(Чт Лип 25 2013, 13:39) Ви розглядаєте динаміку світу речей, для чого й потрібне створення тих образів! А як до цієї динаміки підключити самореалізацію особистостей? ...
Таке представлення, «звичних для людей, сталих речей» потрібне для порозуміння з ширшим колом співрозмовників.
carma_ пише:
(Re: Цілісна динаміка Чт Лип 25 2013, 08:38) «У ландшафтній моделі цілісної динаміки, звичні для людей сталі «речі» подаються як динамічне «повторення», як певна часткова сталість множинності того, що присутнє частково».
Природно, що для різних людей, у різні моменти «звичність, сталість» речей, та й сама «речовинність» не однакові. Тобто ми розглядаємо «динаміку світу речей, для чого й потрібне створення тих образів», які сприяють розвитку уявлення про цілісну динаміку.
«А як до цієї динаміки підключити самореалізацію особистостей? На «мові», від якої поняття «самореалізація особистості» не дуже віддалене: самореалізація особистості – справа самої особистості!
Василь Васьківський пише:
(Вт Серп 13 2013, 20:13) Крім того, Ваша модель динаміки світу речей зовсім не враховує його фізичної еволюції, а також не описує еволюції людських знань, яка є наслідком реалізації людьми творчого потенціалу моментів натхнення.
На тій же «мові»: фізичні моделі (різного вигляду, швидкоплинні, насичені протиріччями, «що їх рухають») – справа людей, що професійно займаються фізикою, і «не повинні» займатися питаннями еволюції людських знань. Така «мова» як технічний засіб (ТЗ https://socys.forum2x2.ru/t96-topic#504 ), зараз не дуже сприяє «реалізації людьми творчого потенціалу моментів натхнення», і самому «потенціалу». На тій же «мові»:
Василь Васьківський пише:
(Re: Сучасна філософія Вт Черв 11 2013, 10:15) еволюція є абсолютною тотальністю буття, яку не можуть замінити ніякі моделі.
Тобто, «еволюція людських знань» подається «синонімом» «буття», що не дуже прояснює поняття «еволюція». (чому моделі повинні замінювати еволюцію?)
Василь Васьківський адмiнiстратор
К-ть повідомлень : 618 Звідки : Софія Registration date : 21.01.2008
Тема: Re: Цілісна динаміка Сб Жовт 05 2013, 11:10
carma_ пише:
Василь Васьківський пише:
(Чт Лип 25 2013, 13:39) Ви розглядаєте динаміку світу речей, для чого й потрібне створення тих образів! А як до цієї динаміки підключити самореалізацію особистостей? ...
Таке представлення, «звичних для людей, сталих речей» потрібне для порозуміння з ширшим колом співрозмовників.
carma_ пише:
(Re: Цілісна динаміка Чт Лип 25 2013, 08:38) «У ландшафтній моделі цілісної динаміки, звичні для людей сталі «речі» подаються як динамічне «повторення», як певна часткова сталість множинності того, що присутнє частково».
Природно, що для різних людей, у різні моменти «звичність, сталість» речей, та й сама «речовинність» не однакові. Тобто ми розглядаємо «динаміку світу речей, для чого й потрібне створення тих образів», які сприяють розвитку уявлення про цілісну динаміку.
«А як до цієї динаміки підключити самореалізацію особистостей? На «мові», від якої поняття «самореалізація особистості» не дуже віддалене: самореалізація особистості – справа самої особистості!
У зв'язку з цим, виникає ще один топос, який Ви пропускаєте в своїй динаміці - самість. Як Ви до цього ставитесь?
carma_
К-ть повідомлень : 333 Age : 68 Звідки : Україна Job/hobbies : філософія Humor : звичайний Registration date : 28.03.2013
Тема: Re: Цілісна динаміка Сб Січ 25 2014, 23:00
Василь Васьківський пише:
(Re: Віра як філософське поняття Пт Січ 17 2014, 20:57)
carma_ пише:
( Тема: Віра як філософське поняття Ср Січ 15 2014, 01:26 https://socys.forum2x2.ru/t108-topic#562) «Постнекласичність» предметних представлень пов’язана з уявленням про можливість ставлення до буття, де «Фактично за словом «буття» у цьому випадку передбачається модель життя буття, особливість якої в тому, що вона застосовна до будь-якої буттєвої ситуації». (Кизима В.В. Космология с позиций представления о бытии как о тотальности. Totallogy-XXI., № 29, 2013.http://nbuv.gov.ua/j-pdf/totallogy_2013_29_4.pdf)
Нажаль, мені не вдалось цього зрозуміти. Поясніть, будь ласка, детальніше цю тезу!
На перший погляд (і багато інших «поглядів») теза може здатися безглуздою. Однак, підготуємо потрібний простір, і проведемо уявний експеримент.
Уникнемо можливість порушення авторських прав. Для чого використаємо ландшафтну модель не у вигляді представленому в філософії науки.
Спробуємо подолати негативне особисте ставлення до тези, та допустимо, що така модель можлива, і ми дуже зацікавлені у її існуванні.
Пошукаємо «умови» при яких модель буде чинною, не плутаючи філософську модель з жорстким технічним засобом – алгоритмом. …
Василь Васьківський адмiнiстратор
К-ть повідомлень : 618 Звідки : Софія Registration date : 21.01.2008
Тема: Re: Цілісна динаміка Сб Січ 25 2014, 23:19
А конкретно?
carma_
К-ть повідомлень : 333 Age : 68 Звідки : Україна Job/hobbies : філософія Humor : звичайний Registration date : 28.03.2013
Тема: Re: Цілісна динаміка Нд Січ 26 2014, 12:12
Конкретніше, тобто ближче до життя, і не взагалі до життя, а до життя нашого форуму?
Василь Васьківський адмiнiстратор
К-ть повідомлень : 618 Звідки : Софія Registration date : 21.01.2008
Тема: Re: Цілісна динаміка Нд Січ 26 2014, 13:16
carma_ пише:
Конкретніше, тобто ближче до життя, і не взагалі до життя, а до життя нашого форуму?
Вам видніше...
carma_
К-ть повідомлень : 333 Age : 68 Звідки : Україна Job/hobbies : філософія Humor : звичайний Registration date : 28.03.2013
Тема: Re: Цілісна динаміка Нд Січ 26 2014, 16:27
… допустимо, що така модель можлива, і ми дуже зацікавлені у її існуванні.
Насправді, мабуть, зацікавленість далека від «дуже зацікавлені». Особам, зараз зручніше користуватися моделями «частин буття», експлуатуючи предметне різноманіття, локальні моделі, містичність, того, що в моделі не потрапило. Виправдовуючи такий підхід, «перед загальнолюдськими потребами», можна посилатися на неподільність буття. (Re: Віра як філософське поняття 25.01.14 в 19:53. «Навіщо ділити неподільне буття, та ще й в такий спосіб?!»).
Василь Васьківський адмiнiстратор
К-ть повідомлень : 618 Звідки : Софія Registration date : 21.01.2008
Тема: Re: Цілісна динаміка Нд Січ 26 2014, 17:51
Неможливо бути зацікавленим невідомо чим! Щоб допустити, що якась модель можлива, необхідно, щоб вона була описана конкретно. Згадки про певну гіпотетичну модель ще для цього недостатньо.
carma_
К-ть повідомлень : 333 Age : 68 Звідки : Україна Job/hobbies : філософія Humor : звичайний Registration date : 28.03.2013
Тема: Re: Цілісна динаміка Нд Січ 26 2014, 18:38
Наскільки конкретно описана модель осягнення єдності? Уявлення про тотальне дає локальне, динаміка у ньому. Тому й пропоную звернутися до місцевого матеріалу, і на ньому самім пробувати будувати оте «невідомо що, у цьому місці», а не у філософії науки.
Василь Васьківський адмiнiстратор
К-ть повідомлень : 618 Звідки : Софія Registration date : 21.01.2008
Тема: Re: Цілісна динаміка Нд Січ 26 2014, 18:58
carma_ пише:
Наскільки конкретно описана модель осягнення єдності? Уявлення про тотальне дає локальне, динаміка у ньому. Тому й пропоную звернутися до місцевого матеріалу, і на ньому самім пробувати будувати оте «невідомо що, у цьому місці», а не у філософії науки.
Навпаки, на мою думку, тотальність буття не може бути виведена з локальної динаміки! Тотальністю є всезагальність буття, яка є результатом абстрагування від особливостей локальної динаміки.
carma_
К-ть повідомлень : 333 Age : 68 Звідки : Україна Job/hobbies : філософія Humor : звичайний Registration date : 28.03.2013
Тема: Re: Цілісна динаміка Пн Січ 27 2014, 10:51
Скоріш за все, особистий «локальний затишок» у «особово-центриському дусі епохи» заважає людині бачити ознаки подальшого оновлення. Тому наведення абзацу, з якого була попередня цитата, навряд чи нам допоможе? «Сказанное свидетельствует о необходимости выхода космологии на новую, мировоззренчески- метафизическую онтологию, в которой бытие понимается не просто как «все, что есть», а как единство многообразия, каждый элемент которого, имея голографический характер, несет информацию о его единстве с другими. Такое понимание бытия одинаково применимо к любым его конкретным формам - физическим, органическим, социальным или иным как тем или иным конкретным видам единства многообразия. Этот подход, будучи применимым «ко всему», в то же время максимально содержателен в смысловом отношении, поскольку бытие, в этом случае предстает не просто как «все, что есть», а и несет информацию о том, как оно есть, предполагает учет целого комплекса универсальных характеристик и принципов его жизни в его полноте. Фактически за словом «бытие» в этом случае предполагается модель жизни бытия, особенность которой в том, что она применима к любой бытийной ситуации. … » (Кизима В. В. Космология с позиций представления о бытии как о тотальности. Totallogy-XXI, № 29, 2013. http://nbuv.gov.ua/j-pdf/totallogy_2013_29_4.pdf).
Василь Васьківський адмiнiстратор
К-ть повідомлень : 618 Звідки : Софія Registration date : 21.01.2008
Тема: Re: Цілісна динаміка Пн Січ 27 2014, 11:51
carma_ пише:
Скоріш за все, особистий «локальний затишок» у «особово-центриському дусі епохи» заважає людині бачити ознаки подальшого оновлення. Тому наведення абзацу, з якого була попередня цитата, навряд чи нам допоможе? «Сказанное свидетельствует о необходимости выхода космологии на новую, мировоззренчески- метафизическую онтологию, в которой бытие понимается не просто как «все, что есть», а как единство многообразия, каждый элемент которого, имея голографический характер, несет информацию о его единстве с другими. Такое понимание бытия одинаково применимо к любым его конкретным формам - физическим, органическим, социальным или иным как тем или иным конкретным видам единства многообразия. Этот подход, будучи применимым «ко всему», в то же время максимально содержателен в смысловом отношении, поскольку бытие, в этом случае предстает не просто как «все, что есть», а и несет информацию о том, как оно есть, предполагает учет целого комплекса универсальных характеристик и принципов его жизни в его полноте. Фактически за словом «бытие» в этом случае предполагается модель жизни бытия, особенность которой в том, что она применима к любой бытийной ситуации. … » (Кизима В. В. Космология с позиций представления о бытии как о тотальности. Totallogy-XXI, № 29, 2013. http://nbuv.gov.ua/j-pdf/totallogy_2013_29_4.pdf).
Космологія є фізичною наукою, а не метафізикою. Підміна космології метафізикою є просто відмовою від наукової космології. Тут Кізіма лише зробив декларативну заяву, яка не підкріплена буквально нічим конкретним.
carma_
К-ть повідомлень : 333 Age : 68 Звідки : Україна Job/hobbies : філософія Humor : звичайний Registration date : 28.03.2013
Тема: Re: Цілісна динаміка Пн Січ 27 2014, 13:00
Василь Васьківський пише:
carma_ пише:
Скоріш за все, особистий «локальний затишок» у «особово-центриському дусі епохи» заважає людині бачити ознаки подальшого оновлення. Тому наведення абзацу, з якого була попередня цитата, навряд чи нам допоможе? «Сказанное свидетельствует о необходимости выхода космологии на новую, мировоззренчески- метафизическую онтологию, в которой бытие понимается не просто как «все, что есть», а как единство многообразия, каждый элемент которого, имея голографический характер, несет информацию о его единстве с другими. Такое понимание бытия одинаково применимо к любым его конкретным формам - физическим, органическим, социальным или иным как тем или иным конкретным видам единства многообразия. Этот подход, будучи применимым «ко всему», в то же время максимально содержателен в смысловом отношении, поскольку бытие, в этом случае предстает не просто как «все, что есть», а и несет информацию о том, как оно есть, предполагает учет целого комплекса универсальных характеристик и принципов его жизни в его полноте. Фактически за словом «бытие» в этом случае предполагается модель жизни бытия, особенность которой в том, что она применима к любой бытийной ситуации. … » (Кизима В. В. Космология с позиций представления о бытии как о тотальности. Totallogy-XXI, № 29, 2013. http://nbuv.gov.ua/j-pdf/totallogy_2013_29_4.pdf).
Космологія є фізичною наукою, а не метафізикою. Підміна космології метафізикою є просто відмовою від наукової космології. Тут Кізіма лише зробив декларативну заяву, яка не підкріплена буквально нічим конкретним.
Не маю підстав казати щось стосовно «фізичності» у фізиці, чи «метафізичності» у філософії науки. З «декларативністю заяви» мушу не погодитися, бо самі фізики, зараз, в малій мірі враховують присутність людини у фізиці, та присутність фізики у світі людському. Звідти більшої «декларативності» набувають спроби «очистити» космологію від людини, так саме й інші «логії».
Василь Васьківський адмiнiстратор
К-ть повідомлень : 618 Звідки : Софія Registration date : 21.01.2008
Тема: Re: Цілісна динаміка Пн Січ 27 2014, 19:25
carma_ пише:
Василь Васьківський пише:
carma_ пише:
Скоріш за все, особистий «локальний затишок» у «особово-центриському дусі епохи» заважає людині бачити ознаки подальшого оновлення. Тому наведення абзацу, з якого була попередня цитата, навряд чи нам допоможе? «Сказанное свидетельствует о необходимости выхода космологии на новую, мировоззренчески- метафизическую онтологию, в которой бытие понимается не просто как «все, что есть», а как единство многообразия, каждый элемент которого, имея голографический характер, несет информацию о его единстве с другими. Такое понимание бытия одинаково применимо к любым его конкретным формам - физическим, органическим, социальным или иным как тем или иным конкретным видам единства многообразия. Этот подход, будучи применимым «ко всему», в то же время максимально содержателен в смысловом отношении, поскольку бытие, в этом случае предстает не просто как «все, что есть», а и несет информацию о том, как оно есть, предполагает учет целого комплекса универсальных характеристик и принципов его жизни в его полноте. Фактически за словом «бытие» в этом случае предполагается модель жизни бытия, особенность которой в том, что она применима к любой бытийной ситуации. … » (Кизима В. В. Космология с позиций представления о бытии как о тотальности. Totallogy-XXI, № 29, 2013. http://nbuv.gov.ua/j-pdf/totallogy_2013_29_4.pdf).
Космологія є фізичною наукою, а не метафізикою. Підміна космології метафізикою є просто відмовою від наукової космології. Тут Кізіма лише зробив декларативну заяву, яка не підкріплена буквально нічим конкретним.
Не маю підстав казати щось стосовно «фізичності» у фізиці, чи «метафізичності» у філософії науки. З «декларативністю заяви» мушу не погодитися, бо самі фізики, зараз, в малій мірі враховують присутність людини у фізиці, та присутність фізики у світі людському. Звідти більшої «декларативності» набувають спроби «очистити» космологію від людини, так саме й інші «логії».
Космологію не потрібно очищувати від людини, бо її в космосі немає! Крім того, людина поки що не є предметом фізики.
carma_
К-ть повідомлень : 333 Age : 68 Звідки : Україна Job/hobbies : філософія Humor : звичайний Registration date : 28.03.2013
Тема: Re: Цілісна динаміка Пн Січ 27 2014, 20:16
Василь Васьківський пише:
carma_ пише:
Василь Васьківський пише:
carma_ пише:
Скоріш за все, особистий «локальний затишок» у «особово-центриському дусі епохи» заважає людині бачити ознаки подальшого оновлення. Тому наведення абзацу, з якого була попередня цитата, навряд чи нам допоможе? «Сказанное свидетельствует о необходимости выхода космологии на новую, мировоззренчески- метафизическую онтологию, в которой бытие понимается не просто как «все, что есть», а как единство многообразия, каждый элемент которого, имея голографический характер, несет информацию о его единстве с другими. Такое понимание бытия одинаково применимо к любым его конкретным формам - физическим, органическим, социальным или иным как тем или иным конкретным видам единства многообразия. Этот подход, будучи применимым «ко всему», в то же время максимально содержателен в смысловом отношении, поскольку бытие, в этом случае предстает не просто как «все, что есть», а и несет информацию о том, как оно есть, предполагает учет целого комплекса универсальных характеристик и принципов его жизни в его полноте. Фактически за словом «бытие» в этом случае предполагается модель жизни бытия, особенность которой в том, что она применима к любой бытийной ситуации. … » (Кизима В. В. Космология с позиций представления о бытии как о тотальности. Totallogy-XXI, № 29, 2013. http://nbuv.gov.ua/j-pdf/totallogy_2013_29_4.pdf).
Космологія є фізичною наукою, а не метафізикою. Підміна космології метафізикою є просто відмовою від наукової космології. Тут Кізіма лише зробив декларативну заяву, яка не підкріплена буквально нічим конкретним.
Не маю підстав казати щось стосовно «фізичності» у фізиці, чи «метафізичності» у філософії науки. З «декларативністю заяви» мушу не погодитися, бо самі фізики, зараз, в малій мірі враховують присутність людини у фізиці, та присутність фізики у світі людському. Звідти більшої «декларативності» набувають спроби «очистити» космологію від людини, так саме й інші «логії».
Космологію не потрібно очищувати від людини, бо її в космосі немає! Крім того, людина поки що не є предметом фізики.
«Космологію не потрібно очищувати від людини, бо її в космосі немає!» - то «місцеве», чи фахове? Подібні наукові «виробничі витрати» дорого обходяться людству! В космосі є планета, де є людина?
«Крім того, людина поки що не є предметом фізики», - а фізика вже є предметом людини?
Звідти доводиться казати, що «особистий «локальний затишок» у «особово-центриському дусі епохи» заважає людині бачити ознаки подальшого оновлення». «Не місце красить людину, а …», - це спостереження слід якось доповнити, бо місце теж впливає на людину, що помітніше на дітях. Вплив географічного, чи територіального місцезнаходження рослин, і навіть неживих «об’єктів», явний, і зворотній вплив теж не варто обговорювати. Окрім словосполучення «голографічний характер», в роботі були використані й інші засоби означення того ж самого, та отой «… характер» фізикам ближче (зрозуміліше). Більш двадцяти років Кізіма «рухається у напрямку», який не дуже співпадає з «духом епохи», епохи у якій багато слів про глобальні загрози. Особисті налаштованості «духом епохи», на відкритість до нього, заважають розумінню і використанню того про що йдеться в публікаціях автора.
Василь Васьківський адмiнiстратор
К-ть повідомлень : 618 Звідки : Софія Registration date : 21.01.2008
Тема: Re: Цілісна динаміка Пн Січ 27 2014, 22:21
Кізіма створив нову метафізику, з чим я його вітаю! Але теза, з якої ми почали обговорення, поки що автором нерозкрита.
carma_
К-ть повідомлень : 333 Age : 68 Звідки : Україна Job/hobbies : філософія Humor : звичайний Registration date : 28.03.2013
Тема: Re: Цілісна динаміка Вт Січ 28 2014, 00:37
(«… на мою думку, тотальність буття не може бути виведена з локальної динаміки!», - виведена, тобто віддалена від локальної динаміки, …?) - епіграф
Василь Васьківський пише:
(https://socys.forum2x2.ru/t97p15-topic#588) … на мою думку, тотальність буття не може бути виведена з локальної динаміки! Тотальністю є всезагальність буття, яка є результатом абстрагування від особливостей локальної динаміки.
Так, «картинка всезагальності» - добра річ для «предметних ігор» із «об’єктом» та «відстороненим суб’єктом». Зараз «суб’єкту» доводиться «самому лізти» у «той об’єкт», і «перевівши подих» в момент абстрагування, знов відповідати на запити буття, спираючись і на отримане у попередній момент. Раніш, у тому «марафоні», вдавалося довше «відпочити» спираючись на парадигму, філософську систему, детально описуючи отримане …
Одкровення місце-моменту завжди причаровує своєю істинністю … Позбувшись чар, оглядаючись на місця «відкритості буття», де отримані та використовуються відкриття та одкровення, людина не лише тішить себе правдивими спогадами … Серед отриманого у «спогадах», є понятійні образи з назвами «час» та «місце» (де скромно помістилися попередні уявлення про місце і час). Їхня єдність у формо-змістовній динаміці «дарувала» філософії «ландшафт». У «географічному спадку» ландшафту є наочність і здатність природно вміщати в себе людину. Філософів влаштовує наочність ландшафту, але «лізти» туди не торопляться. «Винні» не лише традиції. На відміну від філософів, географи звикли якось ув’язувати обрій з тим, що у руці та подаль, у горі та під горою. Навчились улаштовувати відповідність гаманця, обладнання, настрою групи, з погодою «папером», та ще багато з чим, стосовно справи. Тому філософи і географи, зараз, по різному ставляться до своїх ландшафтів. …
Василь Васьківський адмiнiстратор
К-ть повідомлень : 618 Звідки : Софія Registration date : 21.01.2008
Тема: Re: Цілісна динаміка Вт Січ 28 2014, 00:55
carma_ пише:
…
Одкровення місце-моменту завжди причаровує своєю істинністю … Позбувшись чар, оглядаючись на місця «відкритості буття», де отримані та використовуються відкриття та одкровення, людина не лише тішить себе правдивими спогадами … Серед отриманого у «спогадах», є понятійні образи з назвами «час» та «місце» (де скромно помістилися попередні уявлення про місце і час)...
Крім спогадів, у особистости є ще й особиста тожсамість і досвід самореалізації в світі людей, повернення з інобуття в просторі й часі до самого себе, до реалізації своєї особистої тожсамости, якої ніде в просторі-часі немає і ніколи не буде!
carma_
К-ть повідомлень : 333 Age : 68 Звідки : Україна Job/hobbies : філософія Humor : звичайний Registration date : 28.03.2013
Тема: Re: Цілісна динаміка Вт Січ 28 2014, 12:25
Василь Васьківський пише:
carma_ пише:
…
Одкровення місце-моменту завжди причаровує своєю істинністю … Позбувшись чар, оглядаючись на місця «відкритості буття», де отримані та використовуються відкриття та одкровення, людина не лише тішить себе правдивими спогадами … Серед отриманого у «спогадах», є понятійні образи з назвами «час» та «місце» (де скромно помістилися попередні уявлення про місце і час)...
Крім спогадів, у особистости є ще й особиста тожсамість і досвід самореалізації в світі людей, повернення з інобуття в просторі й часі до самого себе, до реалізації своєї особистої тожсамости, якої ніде в просторі-часі немає і ніколи не буде!
Пропонуєте продовжити «фотогалерею» предметних представлень, тепер «під прапором» особистої тожсамості?